برای نفس

"جدی نگیرین"

برای نفس

"جدی نگیرین"

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

برجام ماسید.

حضرات آمریکایی، با همه لطفی که روشنفکرهای غرب‌زده و ساده‌انگارهای مذهبی بهشان داشتند، همه با هم در سنا رای به پاره کردن برجام دادند؛ یعنی به قانونی رای دادند که تصویبش هدف اصلی مذاکرات -لغو تحریم‌ها- را بر باد داد.

همه سنا هم رای دادند بدون حتی یک رای منفی ؛ یعنی نقاب حزبی‌شان را کنار گذاشتند و ایستادند برای هدف تاریخی‌فرهنگی‌شان که  سرکوب هر حرکت مستقل، ضدظلم و بی‌عدالتی و به نفع رسیدن همه مردم به آنچه که حقش را دارند که به آن برسند، در جهان است. بویژه اگر زمینه‌اش الهی باشد.

دیگر باید این جمله را که «راهی جز مبارزه نمانده است و باید چنگ و دندان ابرقدرتها و خصوصاً امریکا را شکست» در هرجایی از جهان برافراشت، فریاد زد، تبلیغ کرد و لوازم‌اش را از هر نوع-نظری یا عملی- فراهم آورد.

پ.ن:

برجام نمود عینی تمام فکر روشنفکری برای روش و منش حکومتی و فرهنگی و... ایران در جهان بود. بعد از این تجربه با روشنفکران و آمریکا و ایضاً راحت‌طلبان و کم‌همتان مذهبی، هر سه را در تمام عرصه‌ها باید کنار گذاشت و به دنبال زنده کردن روش‌ و منش انقلاب اسلامی رفت. روش و منشی که کام تمام جهان از تجربه‌‌اش شیرین است. این کار سختی‌اش زیاد است و شیرینی‌اش نیز همینطور.

۲۲ آذر ۹۵ ، ۲۰:۴۴ ۰ نظر