برای نفس

"جدی نگیرین"

برای نفس

"جدی نگیرین"

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

برجامِ حضرات

دوشنبه, ۶ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۲۷ ق.ظ

بعد از برجام دارند سعی می‌کنند تمام قضیه و توافقی که نیامده باید برود را بنویسند پای ره‌بری که هرکاری ما کردیم با هماهنگی ایشان بود، بدون اجازه مقام معظم رهبری کاری نکردیم، اصلا مگر می‌شود و قس علی هذا.

ولی چه کسی این حرف‌ها را باور می‌کند؟ هرکس این برهه از تاریخ را تجربه کرده باشد یا اصلا تجربه نکرده باشد و فقط به نوشته‌جات مربوط به سیر برجام و صحبت‌های ره‌بر و دیگران رجوع کند می‌فهمد این حرف‌ها نادرست‌اند و دور از راستی.

حالا که آمریکایی‌ها برای بار هشتم نارو زده‌اند؛ بجای معذرت خواهی از مردم و پذیرش اشتباهشان و حرکت در جهت استقلال و قطع وابستگی، دارند پای کسی را برای ماست‌مالی اشتباهات‌شان وسط می‌کشند که از روز اول پدرانه و با استدلال‌های مختلف سعی کرد فرزندان انقلاب وقت‌شان را در رابطه با شیطان‌ِبزرگِ بزک کرده -اوباما و رویکرد دو رویش در سیاست خارجی- تلف نکنند و بروند سراغ صاحبان اصلی انقلاب و با ایمان به شعار «ما می‌توانیم» آرمان‌های انقلاب اسلامی که جامع هر آن چیزی است که جهان به آن نیاز دارد را محقق کنند.

اما گوش نکردیم و خوردیم، اساسی هم خوردیمش؛ مثل تمام هفت مرتبه دیگری که فکر کردیم با طاغوت و شیطان می‌توان نشست و صحبت کرد و پایمان را در کفش برد-برد فرو کردیم و بدجور نشد.

چرا از گذشته عبرت نگرفتیم؟ بماند برای بعد.

ولی خدا کند چندباره مثالی برای «کسانی که عبرت نگرفتند» نشویم.

۹۵/۱۰/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی