برای نفس

"جدی نگیرین"

برای نفس

"جدی نگیرین"

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

امکان ندارد، دروغ میگن

يكشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۰۵ ق.ظ

«امکان ندارد. دروغ میگن.» این واکنش‌اش به تیتر مجله time درباره وضعیت معلمان در آمریکا بود. تیتر روی جلد مجله از زبان زنی معلم بود که میگفت: «مدرک فوق لیسانس دارم، 16 سال سابقه کار، دو تا شغل اضافه کار می‌کنم  و پلاسمای خونم را هم اهدا می‌کنم. من یک معلم در آمریکا هستم.»

گفتیم: اگر سایت مجله را برایت بیاوریم، چی؟

خیلی مطمئن جواب داد: «نه، امکان ندارد.»

هرچقدر گفتیم عصر ارتباطات است، اینترنت آفریده شده برای همین کارها و سایت مجله را می‌آوریم خودت ببین، بازهم قبول نکرد.

در خنکی کولر اسپلیت خانه‌اش روی مبل نشسته بود، با تلویزیون LED اخبار تماشا می‌کرد و میگفت: «هیچ‌جا بدتر از ایران نیست.»

خودش نیز یک معلم است.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی